Na rynku legalnych bukmacherów z roku na rok rośnie coraz większa konkurencja, co można zobaczyć po tym, jak niedawno powstała firma bukmacherska ETOTO. Co ciekawego można powiedzieć o tym bukmacherze? Tego dowiecie się już poniżej!

Etoto – czyli nieszablonowy bukmacher

Legalna firma bukmacherska ETOTO ma to do siebie, że w porównaniu do reszty firm bukmacherskich stosuje dość nietypowe zagrania marketingowe (wystarczy sprawdzić opinie o bukmacherze ETOTO), nawiązując współpracę z takimi osobowościami jak Mateusz Borek, Tomasz Hajto czy Tomasz Smokowski. Co łączy te osoby ze sobą? My też niestety nie mamy pojęcia. Hehe, mamy was, oczywiście że wiemy. Wszystkie są związane ze sportem a od kilku lat, razem z firmą bukmacherską ETOTO.

Mało która firma bukmacherska decyduje się aby mieć ,,twarz” czyli osoby które mają za zadanie promować tą markę, czyli być jej ,,ambasadorami”, z racji tego, że zapewne boją się o swoją reputację, ponieważ nie oszukujmy się, ludzie zawsze będą ludźmi, a skandale się zdarzają, poza tym dla biznesu nigdy nie jest dobrze, kiedy osoba która jest z nią związana popełni jakiś błąd który przedrze się na ,,medialne salony” przez co mimo zainwestowania tysięcy jak nie miliony złotych w reklamę i zatrudnienie tej osoby, firma traci na wizerunku. Dlatego po części rozumiemy to posunięcie ze strony innych firm bukmacherskich, no ale jak to stare przysłowie mówi ,,kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana”.

ETOTO TV – czyli bukmacherka po ,,ludzku”

Chcemy wam rozjaśnić, na czym polega nasz opis, jeśli chodzi o nietypowe zagrania marketingowe, jeśli chodzi o bukmachera ETOTO na tle konkurencji w branży bukmacherskiej. Otóż spółka ta prowadzi bardzo intensywne działania jeśli chodzi o media społecznościowe takie jak youtube czy twitter, ale my skupimy się tutaj na youtube.

Mianowicie ETOTO TV to największy bukmacherski kanał pod względem liczby subskrybentów na Polskiej scenie bukmacherskiej (oprócz tego pozwala na oglądanie meczy za darmo przez internet, ale to temat już na inny artykuł, wracamy do tematu). Na tym kanale można znaleźć takie programy jak „Piłkarski Quiz pod Napięciem”. Polega on na tym, że dwie drużyny odpowiadają na pytania dotyczące piłki nożnej, za błędną odpowiedź jeden z członków drużyny jest rażony prądem o dosyć wysokim napięciu (kiedy pisaliśmy że ETOTO jest nieszablonowy, to nie żartowaliśmy).

Program prowadzony w luźnej atmosferze, pełnej anegdot i żartów. Gospodarzami programu są zamiennie Michał Pol i Jolanta Zasępa. Swoją drogą jest bardzo niewiele firm (niekoniecznie bukmacherskich) które nie dostrzegają ukrytego potencjału w nowoczesnych mediach społecznościowych a z racji tego że w zarządach takich firm zasiadają zazwyczaj starsi ludzie, to trwonią pieniądze na reklamę w starych mediach (telewizja, radio, prasa) gdzie ten potencjał jest po prostu marnowany, ponieważ te media wraz z pokoleniem które z nimi dorastało, po prostu zgaśnie, jak świeca na wietrze.

Na szczęście istnieją firmy, takie jak ETOTO właśnie, gdzie ten potencjał jest wykorzystywany do maksimum, czuć ten powiew świeżości, przez co można mieć poczucie, że jednak jest nadzieja na spokojną przyszłość nowych mediów społecznościowych.


Etoto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17. Udział w nielegalnych grach hazardowych jest karany. Hazard związany jest z ryzykiem i dostępny dla osób pełnoletnich.